Tänään viimein sain SLY28 kierroksen viimeisen paketin, kun emo laittoi minulle lähetystunnuksen jolla hakea paketti =)

Syyskuun alussa rasitin töissä oikeaa (olen oikea kätinen) kättäni niin paljon että olin melkein 3vko:a sairaslomalla. Toisella viikolla minulla todettiin lievä rannekanavanoireyhtymä (sormet puutui, kämmeneen sattui ja ranteeseen välillä kipu heijastui) ja sain halvan rannetuen yökäyttöön. Kolmannella viikolla kävin fysioterapiassa ja siellä suositeltiin töihin hankkimaan rannetuki (ensin minulla oli laina ja sitten hankin oman). Töihin palatessa yritin tehdä kevyimpiä töitä mutta aina kun painoa tuli kädelle käsi rasittui ja tuli kipeäksi. Lääkärille soitin ja hän kirjoitti minulle kevennetyn työn-lapun. Kevennetty työ auttoi ja käsi voi hyvin kunnes taas jostain painavasta rasittui. Viime viikon olin syyslomalle/kesälomalla jonka jälkeen piti alkaa 3vko:n iltavuoro (joka kevyin vuoro muuten mutta tiskiä joutuu yksin tekeen ja sitä oli suositeltu vältettävän), ma oli iltavuoro ja loppu illasta tiskatessa käteen alkoi sattumaan ja lopulta vihloi niin kipeästi (kipeämmin kuin koskaa vielä tänä aikana) että työvuoron loputtua soitin lääkärille ajan ti aamuksi ja loppu viikko sitten sairaslomaa. Pe meillä on esimiehen, hänen esimiehen, työsuojeluvaltuutetun sekä lääkärin kanssa työkykyneuvottelu.

Että tälläistä. Kotonakin kotityöt ovat jääneen minun osalta vähemmälle tai että olen tehnyt vähän kerrallaan tai yrittänyt (kun käsi ärtynyt ja kipeytynyt niistäkin). Tylsää ollut kun ei ole voinut leipoakkaan niin paljon yms. 

Nyt kuitenkin jo pakettiin ;)

IMG_4167pp-normal.jpg

Paketti sisälsi:

Mini vaahtiksia (näitä voisi vaikka laittaa rocky roadiin, kaakaohon yms :P, tai lapset syö :D )

Kuivahiivaa (tätä kuluu, pitää varmaan tytön kans leipoa jotain jos tuo käsi ei tervehdy, saa tyttö tehä rankimmat hommat tai otetaan yleiskone apuun vaivaamisessa)

Sokerimassaa (tätä kuluu minulla, nytkin olisi tekemistä sille mutta käden kans en nyt kyllä pysty)

Mummon muusijauhetta (niin monikäyttöistä, itse paljon käytän Lidl:n muusijauhetta kun on niin hyvää)

Wiltonin Halloween värigeelisetti (näitä kuluu)

Ihanat pikkuleipä muotit (kissa ja lepakko, ei olekkaan muistaakseni minulla noita)

Dr.Oetkerin uusia valkosuklaahippuja sekä toffe kuutioita (Kiitos, näitä vielä joutunut etsiskelemään meidän kaupoista, ei ole vielä tullut vastaan)

Suu makeaksi Panterin Lumi-karkkipussilla ( empäs olekkaan vielä näitä maistellut joten pian pussi auki)

Sekä reseptit: Pähkinäiseen punajuuripiirakkaan (mielenkiintoinen, yritettävä kokeilla), Kasvispiirakkeen eli juures-juustopiirakkan (NAM), sekä herkulliseen porkkana-kakkuun (en ole vielä tehnytkään ja mies haluais tätä, joten pitäiskö tyttären kans yrittää viikonloppuna).

Kirje pariltani jossa kertoi että reseptien sisältöä silmällä pitäen paketin sisältöön ei juurikaan keksinyt mutta kokosi mukaan kaikkea yleistä kivaa leivontaan liittyvää. Voi tuo oli kyllä hyvä idea niin paljon kaikkea kivaa sain että KIITOS PALJON! JA parikseni paljastui Maria Marian pienestä leipomosta. Kiitos Maria paljon ihanista paketeista joista olen kyllä tykännyt ja ovat inspiroineet minua kyllä leipomaan (minkä kädellä pystyy tällä hetkellä), Ihanaa loppu vuotta myös sinulle!! <3

v%C3%A4rit%20ja%20muotit-normal.jpg

Parempi kuva väripaketista ja muoteista =)