Tänään on ollut ihme päivä ja iloisia yllätyksiä täynnä (vaikka sairasloma jatkuukin, ehkä vasta ens vuoden puolella palaan töihin kun on joululomakin siinä). Bloggerin blogissa on herkku-vaihdon runsas paketti postaus.

Oltiin iltapalalla kun puhelin ilmoitti tekstiviestin tulosta jossa luki että paketti haettavissa smartpost-automaatista ja koodi mukana. Minä ihan malttamattomana siinä odottelin, että iltapala saatais syötyä ja että mies käytti pienimmät saunassa ja sitten minä äkkiä lähdin autolla hakemaan pakettia :D Paketti lokeron kun sain auki ja paketin käsiini niin olin ihan suu auki että ompas iso ja painava :D En raaskinut siinä heti avata vaan lähdin äkkiä kotia sitä avaamaan...

proxy?url=http%3A%2F%2F3.bp.blogspot.com

Ihan ensimmäisenä paketista paljastui kirje ja nippu reseptejä =) After Eight- mutakakku, banaanikakku, sitruunavalkosuklaa-kakku, minttusuklaa-tuorejuustotorttu, piimäkakku (kuulostaa jotenkin niin hyvältä että tekee jo mieli kokeilla)... sitten paljon pakkauspaperia =D

proxy?url=http%3A%2F%2F4.bp.blogspot.com

Sitten löytyi tälläinen sellofaani-paketti =) ja sieltä paljastui mm...

proxy?url=http%3A%2F%2F1.bp.blogspot.com

Neilikkaa, kanelia (juuri ostoslistalla), inkivääriä, kardemummaa, leivinjauhetta (kuluu hirveesti), vaniljasokeria (kuluu hirveesti), ruokasoodaa (löytänyt vasta muutaman ohjeen missä käyttää) ja liivatelehtiä...

proxy?url=http%3A%2F%2F4.bp.blogspot.com

Cacao-jauhetta (tätä kuluu leivonnassa paljon), juuttinaru-rulla (paketointiin, ihana idea), tummaa leivontasuklaata, sitruuna-valkosuklaata (nam), Dominoiden tyylisiä keksejä, sitruunamehua (kauppalistalla oli), After Eight-tummaa special edition (After eightit on mun lemppareita joulun aikaan)....

proxy?url=http%3A%2F%2F2.bp.blogspot.com

Sitten pohjalla oli tuommoinen teräksinen jouluinen kakkulautanen(ihana) ja sen alla vielä noita kakunalusia =)

Voi että minkä parini teit, sait minut niin iloiseksi <3 ja piristit lisää tätä päivää kun la asti enimmäkseen ollut sisällä kun nuorin poika oli flunssassa ja mies iltavuorossa sekä kun käden takia ei juurikaan voi ihmeitä tehdä.

Kaikki paketissa oli tosi mieluista myös kaikki reseptit, olen alkanut tykkäämään piparkakkumausteisista jouluisista leivonnaisista mutta muulla tavalla jouluiset maustekakut yms vielä epäilyttävät tai eivät miellytä.

En malta odottaa mitä joulukuulle minulle keksit sillä töissähän en ole :D Ihanaa joulun odotusta sinulle ja kaikille muillekkin, minä olen kerennyt jopa monta lahjaa jo hankkimaan ;)