Viimein se saapui nimittäin viimeinen sly17-kierroksen paketti jota on odotettu kuin kuuta nousevaa :D hih

Paketti sisälsi: Ritz-suolakeksejä(suolakeksit aina maistuu pelkästään tai juustojen kans), puolukka ruislastuja (parini oli halunnut ottaa riskin vaikka en tykkää puolukasta ja se kannatti sillä lastut ovat koukuttavia :D maistoin ja pieninkin niitä äitiltä otti, itse on vaikeeta lopettaa niiden napostelu :D ), mansikanmakuinen kakkumousse (uusi tuttavuus, vois kokeilla joskus kakun väliin), tiramisu-jauhe (uusi tuttavuus ja voisi tehdä kakun tästä myös tai tekis molemmista pieniä kakkuja samaan aikaan :D ), suklaakonvehdin muotoisessa "rasiassa" huulirasva, sekä kipsiset ruusunlehdet (voi tehdä vaikka sokerimassalla lehtiä, aika jännät :) ) ja lisäksi oli itse tehty kortti höyhenillä :)

Kortin päällä ruono: 

Tänä iltana olen pieni,

pienempi untuvakukkaa,

pienempi pääskysen höyhentä.

Ethän minua hukkaa.


Tänä iltana olen pieni,

hennompi ensilunta,

hennompi heinää heiluvaa.

Näethän minusta unta?


Tänä iltana olen pieni,

pienempi hiekanjyvää,

pienempi kirppua vikkelää. 

Toivothan minulle hyvää?

Kirjoittaja: Anna-Mari Kaskinen

Paketteja on minulle lähettänyt Sanna Matalalla-blogin kirjoittaja. Kiitos Sanna ihanista paketeista ja ihanaa loppuvuotta myös sinne :) Itse lähetin paketteja blogittomalle Jenna K:lle ja hänellekkin ihanaa loppuvuotta :)